Regulamin Strony internetowej czulasobota.pl
§1 POSTANOWIENIA WSTĘPNE
- Niniejszy regulamin [„Regulamin”] określa ogólne warunki sprzedaży oraz reguluje relację pomiędzy Emilią Fiedorowicz prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą zakręcovnia Emilia Fiedorowicz, z siedzibą przy ul. Jarockiej 21A/1, 10-699 Olsztyn, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP: 7393936971, REGON: 385446878, adres e-mail: emilia.fiedorowicz.u@gmail.com [„Sprzedawca”] jako Sprzedającym, prowadzącym Sklep internetowy pod adresem czulasobota.pl [„Sklep internetowy”] oraz Klientem, który zawiera ze Sprzedawcą umowę zakupu udziału w Wydarzeniu [„Umowa”].
- Postanowienia niniejszego Regulaminu stosuje się do wszystkich Klientów, chyba że Regulamin wyraźne wskazuje, że część postanowień nie odnosi się do konkretnej grupy – w szczególności do Przedsiębiorców w rozumieniu postanowień niniejszego Regulaminu.
- Korzystając z usług [„Usługi”] świadczonych przez Sprzedawcę zgadzasz się – w imieniu swoim lub podmiotu, który reprezentujesz – na przestrzeganie postanowień niniejszego Regulaminu. Jeżeli działasz w imieniu jakiegokolwiek podmiotu, niniejszym oświadczasz i gwarantujesz, że jesteś w pełni umocowany do reprezentowania tego podmiotu w kontaktach ze Sprzedawcą.
- Niniejszy Regulamin oraz wszelka inna dokumentacja, do której odwołuje się Regulamin, stanowią umowę pomiędzy Sprzedawcą oraz Klientem.
- Klient i Sprzedawca będą w dalszej części łącznie nazywani „Stronami”, zaś każdy z osobna „Stroną”.
- Sprzedawca udostępnia następujące formy komunikacji online z Klientem w celu szybkiego i efektywnego kontaktu:
- za pośrednictwem poczty elektronicznej poprzez adres e-mail: emilia.fiedorowicz.u@gmail.com;
- za pośrednictwem telefonu: +48 785 151 618;
- kontakt ze Sprzedawcą jest możliwy w Dni robocze w godzinach 8 – 17.
- Zgodnie z wymogami, wyznaczyliśmy punkt kontaktowy do bezpośredniej komunikacji z organami państw członkowskich, Komisją, Radą Usług Cyfrowych, a także z Użytkownikami korzystającymi ze Strony. Szybka i bezpośrednia komunikacja jest możliwa e-mailowo na podany adres e-mail: emilia.fiedorowicz.u@gmail.com.
§2 AKCEPTACJA REGULAMINU ORAZ DEFINICJE
- Akceptacja – w celu skorzystania z Usług w Sklepie internetowym, Klient musi w całości zaakceptować niniejszy Regulamin. Jeżeli Klient nie chce lub nie jest w stanie zaakceptować niniejszego Regulaminu, nie może z korzystać ze Sklepu internetowego ani Usług. Klient potwierdza swoje zobowiązanie do przestrzegania Regulaminu poprzez zawarcie Umowy pomiędzy sobą a Sprzedawcą.
- Pojęcia zapisane w niniejszym Regulaminie wielką literą mają znaczenie wskazane poniżej lub zdefiniowane bezpośrednio w tekście (w takim przypadku zdefiniowane pojęcia są zaznaczone w cudzysłowie). Używanie definicji powoduje, że postanowienia niniejszego Regulaminu są bardziej precyzyjne i krótsze.
a. „Bilet” – dokument w formie elektronicznej potwierdzający zawarcie Umowy pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, uprawniający Klienta lub wskazaną przez niego osobę do udziału w Wydarzeniu organizowanym przez Sprzedawcę w określonym terminie i miejscu; Bilet nie stanowi rzeczy ani Towaru, lecz potwierdza zawarcie umowy o świadczenie usługi;
b. „Cena” – określona w złotych polskich lub w innej walucie kwota wynagrodzenia brutto (uwzględniająca podatek) należnego Sprzedawcy tytułem sprzedaży Biletów lub Usług Klientowi zgodnie z Umową;
c. „Dni Robocze” – oznaczają wszystkie dni, z wyłączeniem sobót i niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
d. „Klient” – oznacza osobę mającą pełną zdolność prawną i do czynności prawnych (w przypadku osób fizycznych pełnoletnią), na rzecz której zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa, jeżeli reprezentujesz osobę trzecią Klientem nie jesteś Ty, ale wspomniana osoba
e. „Konsument” – oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
f. „Koszyk” – oznacza usługę udostępnianą każdemu Klientowi oraz każdemu użytkownikowi Strony, który korzysta ze Sklepu internetowego, polegającą na umożliwieniu mu łatwego dokonania zakupu jednego lub kilku Towarów, wpisanie kodów rabatowych umożliwiających obniżenie Ceny na zasadach określonych odrębnymi umowami/regulaminami, wyświetlenie podsumowania Ceny zakupu poszczególnych Towarów i Biletów i wszystkich Towarów oraz Biletów łącznie (w tym ew. kosztów wysyłki);
g. „Oferta” – oznacza propozycję Sprzedawcy dotyczącą sprzedaży Towarów i Biletów, udostępnianą Klientom za pośrednictwem Sklepu internetowego. Oferta zawiera szczegółowy opis Towarów, ich Cenę, warunki korzystania oraz inne informacje wymagane przepisami prawa, w tym zasady obowiązywania promocji oraz dostępności Towarów i Biletów;
h. „Płatność” – oznacza czynność polegającą na zapłacie, w sposób określony w niniejszym Regulaminie, wynagrodzenia należnego Sprzedawcy z tytułu wykonania Umowy, pomniejszonego o ewentualne rabaty i zniżki;
i. „Polityka Prywatności” – oznacza politykę prywatności Sprzedawcy. Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego i jest dostępna pod adresem http://czulasobota.pl/index.php/polityka-prywatnosci/;
j. „Prawo własności intelektualnej” – oznacza jakiekolwiek prawa do: patentów (w szczególności, zgłoszeń patentowych, dokumentów tymczasowych, świadectwa autorskich, zmian, przedłużeń, wznowień, odnowień i inne podobnych zgłoszeń), wynalazków (posiadających zdolność patentową jak i nieposiadających takiej zdolności), wzorów przemysłowych, wzorów użytkowych, znaków towarowych oraz znaków usługowych, niezależnie od tego czy zostały zarejestrowane lub w inny sposób sformalizowane, tajemnic handlowych, licencji, formuł, logotypów, nazw domen, sposobów prezentowania produktu konsumentom, technik, wiedzy, metod, procesów, odkryć, jak również: prawa autorskie (w szczególności, prawo do zmiany i dalszego rozwoju, jak zbywania lub sublicencjonowania), prawa do topografii układów scalonych oraz prawa do know-how, w każdym przypadku – zarówno zarejestrowane jak i niezarejestrowane, w tym wniosków o przyznanie któregokolwiek z powyższych praw oraz wszystkie prawa lub formy ochrony o skutku równoważnym lub podobnym do któregokolwiek z powyższych praw, które mogą istnieć obecnie lub w dowolnym czasie i w dowolnym miejscu na świecie;
k. „Promocja” – oznacza szczególne warunki sprzedaży, uregulowane na zasadach wyrażonych w odrębnych regulaminach, dotyczące specjalnej oferty Sklepu internetowego obowiązującej w określonym czasie, z których Klient może skorzystać na zasadach tam określonych. W przypadku rozbieżności postanowień właściwego regulaminu Promocji z postanowieniami niniejszego Regulaminu, pierwszeństwo mają postanowienia właściwego regulaminu Promocji;
l. „Przedsiębiorca” – oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej wobec Sprzedawcy związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
m. „Regulamin” – oznacza niniejszy regulamin;
n. „RODO” – oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
o. „Strona” – Ty i Sprzedawca będziecie w dalszej części łącznie nazywani „Stronami”, zaś każdy z osobna „Stroną”;
p. „Sklep internetowy” – oznacza strony internetowe, pod którymi Sprzedawca prowadzi Sklep internetowy, działające w domenie czulasobota.pl;
r. „Towar” – oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu internetowego w formie danych wytworzonych i dostarczanych w postaci cyfrowej, mogących być przedmiotem Umowy;
s. „Treść”, „Treści” – oznacza elementy tekstowe, graficzne lub multimedialne (np. informacje o Towarach, zdjęcia Towaru, filmy promocyjne, opisy, komentarze) w tym utwory w rozumieniu Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz wizerunki osób fizycznych z późn. zm. (t.j Dz.U. z 2025 r. poz. 24 ze zm.), jakie są zamieszczane i rozpowszechniane w ramach Sklepu internetowego przez Sprzedawcę, kontrahentów Sprzedawcy, Klienta albo inną osobę korzystającą ze Sklepu internetowego;
t. „Trwały nośnik” – oznacza materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi lub Sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci;
u. „Umowa” – oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą;
w. „Usługi” – oznaczają usługi świadczone przez Sprzedawcę w związku z zapewnieniem dostępu do Sklepu;
y. „Wydarzenie” – jednorazowe świadczenie realizowane przez Sprzedawcę w określonym terminie i miejscu, którego przedmiotem jest umożliwienie Klientowi udziału w spotkaniu, szkoleniu, warsztacie lub innym wydarzeniu zgodnie z opisem zawartym w Sklepie internetowym; udział w Wydarzeniu następuje na podstawie ważnego Biletu;
z. „Wymagania techniczne” – oznaczają minimalne wymagania techniczne, których spełnienie jest niezbędne do korzystania ze Sklepu internetowego, zawarcia Umowy, tj.: posiadanie komputera lub innego urządzenia podłączonego do sieci Internet, wyposażonego w jedną z następujących przeglądarek internetowych (we wskazanych lub nowszych wersjach): Firefox 134.0, Google Chrome 131;0, Safari 16.1., Opera 115.0., obsługującą Java Script oraz umożliwiającą zapisywanie plików cookies. By dokonać zakupów w Sklepie internetowym Klient musi posiadać ważny/aktywny adres e-mail, a także klawiaturę lub inne urządzenie umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych. Sklep internetowy jest zoptymalizowany dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024×768 pikseli;
§3 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- W celu korzystania ze Sklepu internetowego niezbędne jest spełnienie minimalnych Wymagań Technicznych przez urządzenie końcowe i system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, jak również posiadanie przez Klienta pełnej zdolności prawnej i do czynności prawnych. Korzystając z Usług oraz składając zamówienia Klient oświadcza, iż spełnia powyższy wymóg, w szczególności zaś że jest pełnoletni.
- Sprzedawca świadczy za pośrednictwem Sklepu internetowego nieodpłatnie następujące Usługi na rzecz Klientów:
a. umożliwianie Klientom składania Zamówień oraz zawierania Umów;
b. prezentowanie Klientom dopasowanych do ich zainteresowań treści reklamowych;
c. umożliwienie Klientom korzystania z usług Koszyka;
d. umożliwienie przeglądania Treści umieszczonych przez Sprzedawcę w ramach Sklepu. - Usługi te świadczone są od poniedziałku do niedzieli, przez całą dobę, z wyjątkiem okresowych przerw serwera niezależnych od Sprzedawcy.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wyboru i zmiany rodzaju, form, czasu oraz sposobu udzielania dostępu do wybranych wymienionych Usług, o czym poinformuje Klientów w sposób właściwy dla zmiany Regulaminu.
- W ramach Sklepu internetowego Sprzedawca zobowiązuje się do świadczenia Usług w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Zarówno Klient, jak i Sprzedawca, mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usług drogą elektroniczną w każdym czasie i bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem postanowień niniejszego Regulaminu.
- Klient dokonuje rozwiązania umowy o świadczenie Usług drogą elektroniczną poprzez wysłanie do Sprzedawcy stosownego oświadczenia woli, przy użyciu dowolnego środka komunikacji na odległość, umożliwiającego zapoznanie się Sprzedawcy z oświadczeniem woli Klienta.
- Sprzedawca wypowiada umowę o świadczenie Usług drogą elektroniczną poprzez wysłanie do Klienta stosownego oświadczenia woli na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta.
- Na Stronie internetowej czulasobota.pl nie ma możliwości zakładania konta użytkownika. Zamówienia – zarówno dotyczące produktów cyfrowych (takich jak kursy online, nagrania, pliki do pobrania czy materiały edukacyjne), jak i Biletów na Wydarzenia – są składane za pośrednictwem zewnętrznego sklepu dostępnego pod adresem sklep.zakrecovnia.pl.
- Podczas składania zamówienia Klient ma możliwość zapoznania się z treścią niniejszego Regulaminu oraz Polityką Prywatności. Akceptacja postanowień Regulaminu i wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach związanych z realizacją zamówienia następuje poprzez zaznaczenie odpowiednich pól wyboru (checkboxów) w formularzu zakupowym.
- Klient zobowiązany jest w szczególności do:
a. podawania w Zamówieniu oraz w formularzach rejestracyjnych wyłącznie prawdziwych, aktualnych i wszystkich koniecznych danych Klienta;
b. aktualizowania danych, w tym danych osobowych, podanych przez Klienta Sprzedawcy w związku z zawarciem umowy o świadczeniu Usług lub Umowy, w szczególności w zakresie, w jakim jest to konieczne dla prawidłowego ich wykonania; Klient ma dostęp do swoich danych, a także możliwość zmiany danych (w tym zaprzestania ich przetwarzania) w każdym czasie, zgodnie z Polityką Prywatności;
c. korzystania z Usług w sposób niezakłócający funkcjonowania Sprzedawcy lub Sklepu internetowego;
d. korzystania z Usług w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z przyjętymi w danym zakresie zwyczajami i zasadami współżycia społecznego;
e. korzystania z Usług w sposób nieuciążliwy dla pozostałych Klientów oraz dla Sprzedawcy;
f. terminowej zapłaty Ceny i innych ustalonych przez Klienta i Sprzedawcę kosztów;
g. niedostarczania i nieprzekazywania w ramach Sklepu jakichkolwiek Treści zabronionych przez przepisy obowiązującego prawa, w szczególności Treści naruszających majątkowe prawa autorskie osób trzecich albo ich dobra osobiste;
h. niepodejmowania działań takich jak:
i. rozsyłanie lub umieszczanie w Sklepie internetowym niezamówionej informacji handlowej lub umieszczanie jakichkolwiek Treści naruszających przepisy prawa (zakaz umieszczania treści bezprawnych);
ii. podejmowanie działań informatycznych lub innych czynności zmierzających do uzyskania dostępu do informacji nieprzeznaczonych dla Klienta, w tym danych innych Klientów;
iii. nieuprawniona modyfikacja treści dostarczanych przez Sprzedawcę, w tym w szczególności cen, opisów Towarów lub produktów cyfrowych;
iv. pobieranie, kopiowanie, rozpowszechnianie, publiczne odtwarzanie lub inne wykorzystywanie nagrań w sposób niezgodny z Regulaminem lub bez uprzedniej zgody Sprzedawcy;
v. udostępnianie Towarów i Biletów osobom trzecim, w tym poprzez dzielenie się danymi logowania lub kopiowanie materiałów. - Sprzedawca może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu oraz działań wskazanych w pkt. 11 lit. h. powyżej, oraz w szczególności, gdy Klient:
a. podał w trakcie składania Zamówienia w Sklepie internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich;
b. dopuścił się za pośrednictwem Sklepu internetowego naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych Klientów Sklepu internetowego;
c. w sposób nieuprawniony pobierał, kopiował, rozpowszechniał, publicznie odtwarzał lub udostępniał materiały w tym osobom trzecim, albo w inny sposób naruszył prawa autorskie lub licencyjne do tych materiałów;
d. dopuścił się innych zachowań, które zostaną uznane przez Sprzedawcę za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię Sprzedawcy. - Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania ze Sklepu internetowego, nie może dokonać powtórnego zakupu bez uprzedniej zgody Sprzedawcy.
- Sprzedawca podejmuje wszelkie niezbędne środki techniczne i organizacyjne, aby zapewnić bezpieczeństwo komunikacji oraz ochronę danych osobowych w związku ze świadczonymi za pośrednictwem Sklepu internetowego Usługami. Zabezpieczenia są dostosowane do stopnia zagrożenia i obejmują działania zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione podczas ich przesyłania w Internecie.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do czasowego zawieszenia działania Sklepu internetowego w związku z pracami konserwacyjnymi, modernizacyjnymi lub aktualizacjami technicznymi. W przypadku planowanych przerw Sprzedawca poinformuje Klientów z odpowiednim wyprzedzeniem poprzez zamieszczenie stosownej informacji w Sklepie internetowym lub przesłanie powiadomienia drogą elektroniczną.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za czasową niedostępność Sklepu internetowego wynikającą z prac konserwacyjnych lub modernizacyjnych, awarii infrastruktury technicznej niezależnych od Sprzedawcy, okoliczności o charakterze siły wyższej, takich jak klęski żywiołowe, awarie sieci energetycznych lub ataki cybernetyczne.
- Jeżeli czasowa niedostępność Sklepu internetowego uniemożliwi Klientowi skorzystanie z Usług zgodnie z Umową, Sprzedawca zobowiązuje się podjąć działania mające na celu przywrócenie funkcjonalności Sklepu internetowego w możliwie najkrótszym czasie oraz zapewnienie Klientowi rekompensaty w formie wydłużenia dostępu do Usług lub innych rozwiązań adekwatnych do zaistniałej sytuacji.
§4 PROCEDURA ZAWARCIA UMOWY
- W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową czulasobota.pl, dokonać wyboru Towaru lub Biletu, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
- Klient może składać zamówienia przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
- Informacje o Towarach oraz Biletach zamieszczone w Sklepie internetowym, w tym opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią Ofertę. Oferta prezentowana w Sklepie internetowym jest wiążąca i określa warunki sprzedaży, dlatego Klient, akceptując jej treść, może zawrzeć Umowę bez potrzeby dalszych negocjacji. Przed złożeniem zamówienia Klient ma pełną możliwość zapoznania się z charakterystyką Towarów, ich dostępnością oraz cenami.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w Ofercie produktów cyfrowych dostępnych w Sklepie internetowym. Zmiany te mogą obejmować dodawanie nowych materiałów, aktualizowanie treści, modyfikacje ich formatu lub usuwanie określonych treści, jeżeli jest to uzasadnione względami technicznymi, prawnymi, organizacyjnymi lub związanymi z rozwojem Usług.
- Wszelkie zmiany w Ofercie nie mają wpływu na dostęp Klienta do treści już zakupionych ani na warunki już zawartych Umów, chyba że zmiana jest konieczna w celu zapewnienia zgodności treści cyfrowych z przepisami prawa lub standardami technologicznymi.
- W przypadku istotnych zmian w Ofercie Sprzedawca poinformuje Klientów o planowanych zmianach z odpowiednim wyprzedzeniem, umożliwiając Klientom dostosowanie się do nowych warunków.
- Klient, który chce dokonać zakupu Towaru lub Biletu, jest kierowany ze strony internetowej czulasobota.pl do zewnętrznego sklepu prowadzonego pod adresem sklep.zakrecovnia.pl, gdzie możliwe jest złożenie Zamówienia. Zamówienie kompletowane jest poprzez wybór danego Towaru lub Biletu i dodanie go do koszyka przy użyciu przycisku „DO KOSZYKA”. Po skompletowaniu Zamówienia i wyborze formy płatności, Klient składa Zamówienie, klikając przycisk „Kupuję i płacę”. Każdorazowo przed złożeniem Zamówienia Klient otrzymuje informację o łącznej cenie oraz ewentualnych dodatkowych kosztach związanych z jego realizacją.
- Klient może nabyć dany Towar lub Bilet tylko jeden raz w ramach jednego Zamówienia. Dostęp do zakupionych treści cyfrowych (np. kursów online, nagrań lub materiałów do pobrania) przekazywany jest zgodnie z informacjami podanymi w opisie produktu lub w wiadomości potwierdzającej zakup. Zakupy dokonywane są bez konieczności zakładania konta użytkownika.
- W przypadku chęci zakupu danego Towaru cyfrowego lub Biletu dla innej osoby (np. jako prezent), Klient zobowiązany jest do wcześniejszego kontaktu ze Sprzedawcą w celu ustalenia możliwości przekazania dostępu lub zakupu na odrębne dane.
- W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Kupuję i płacę” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Towaru lub Biletu. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi w Sklepie internetowym.
- Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:
a. przedmiotu Zamówienia;
b. jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych Towarów lub Biletów, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują);
c. warunków dostępu do materiałów;
d. braku możliwości odstąpienia od Umowy w przypadku produktów cyfrowych;
e. wybranej metody płatności. - Klient może skorzystać z rabatu do Zamówienia poprzez użycie w Koszyku otrzymanego wcześniej kodu rabatowego (kuponu). Nie jest możliwe użycie więcej niż jednego kodu rabatowego do jednego Zamówienia. Kody rabatowe nie podlegają zamianie na równowartość pieniężną.
- Z chwilą naciśnięcia przycisku „Kupuję i płacę”, Klient składa oświadczenie woli zawarcia ze Sprzedawcą Umowy, zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
- Klient dokonując zakupu Towaru produktu cyfrowego akceptuje, że oferowane produkty są cyfrowymi treściami, które nie podlegają prawu odstąpienia od umowy na podstawie art. 38 pkt 13 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
- Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia ze Sprzedawcą Umowy, zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia. Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędny adres poczty elektronicznej lub nieodebranie przesłanej e-mailem informacji o potwierdzeniu lub wysłaniu Zamówienia. W każdym przypadku złożenia Zamówienia przez Kupującego sprzedaż będzie uznana za definitywną. Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail.
- Poprzez akceptację przedmiotowego Regulaminu Klient wyraża zgodę na udostępnienie mu do wglądu i pobrania faktury w formie elektronicznej. Udostępnienie faktury w formie elektronicznej wysyłane jest na adres e-mail podany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia, za którego prawidłowe wskazanie odpowiedzialny jest Klient. Sprzedawca dołoży wszelkich starań oraz zastosuje odpowiednie środki techniczne, aby udostępnienie faktury w formie elektronicznej zostało dokonane w sposób bezpieczny. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki niestosowania się przez Klienta do zasad bezpieczeństwa oraz zastrzega sobie możliwość zmiany formatu plików oraz sposobu udostępniania faktury w formie elektronicznej, jak również wprowadzania innych zmian technicznych w tym zakresie.
- Złożenie zamówienia stanowi złożenie Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia Umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem zamówienia.
- Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie jego przyjęcia. Informacja o potwierdzeniu przyjęcia zamówienia jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu Oferty i z chwilą jego otrzymania przez Klienta zostaje zawarta Umowa.
- Po zawarciu Umowy Sprzedawca potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając je na Trwałym nośniku na adres poczty elektronicznej Klienta lub pisemnie na wskazany przez Klienta podczas Rejestracji lub składania zamówienia adres.
- W przypadku zakupu Towaru w postaci cyfrowej zawarcie Umowy o dostarczenie Towaru następuje po wyrażeniu zgody na rozpoczęcie wykonywania tej Umowy przed upływem ustawowego terminu do odstąpienia od umowy, złożenia oświadczenia o przyjęciu do wiadomości przez Klienta informacji o utracie prawa do odstąpienia od Umowy z chwilą jej pełnego wykonania, złożeniu przez Klienta Zamówienia, które realizowane będzie w sposób określony jak w niniejszym paragrafie, oraz złożenie dyspozycji zapłaty w sposób określony w niniejszym Regulaminie.
- Po złożeniu Zamówienia Klient otrzyma na podany przez niego adres e-mail wiadomość potwierdzającą treść złożonego Zamówienia, pouczenie o utracie prawa do odstąpienia od Umowy z chwilą jej pełnego wykonania w związku ze złożonym przez Klienta żądaniem rozpoczęcia świadczenia usługi przed upływem 14-dniowego terminu do odstąpienia od umowy, a także informację o prawach przysługujących Klientowi w związku z zawarciem Umowy o dostarczenie Towaru w postaci cyfrowej.
- Klient zawierający Umowę o dostarczenie Towaru w postaci cyfrowej może utrwalać i odtwarzać ten Towar przy wykorzystaniu dowolnego wybranego przez Klienta urządzenia elektronicznego bez ograniczeń czasowych.
- Zawarcie Umowy o dostarczenie Towaru w postaci cyfrowej umożliwia korzystanie z Towaru wyłącznie na własny użytek osobisty Klienta. Dostarczenie Towaru nie oznacza przeniesienia praw ani udzielenia licencji do utworów, artystycznych wykonań ani innych wkładów zawartych w danym Towarze. Inne, niż określone w Regulaminie, utrwalanie, zwielokrotnianie, a także wprowadzanie do obrotu oraz rozpowszechnianie Towaru wymaga zgody właściciela praw, za wyjątkiem przypadków wyraźnie dozwolonych przez prawo.
§5 CENY
- Ceny w ramach Sklepu zawierają wszelkie należne cła i podatki, w tym podatek VAT, i są podawane w polskich złotych.
- Sprzedawca dopuszcza możliwość prezentowania Cen określonych towarów w oparciu o indywidualne dostosowanie ceny na podstawie zautomatyzowanego podejmowania decyzji. Towary z tak określoną ceną są zawsze oznaczone.
- Promocje obowiązujące w Sklepie nie podlegają łączeniu, o ile postanowienia regulaminu Promocji wyraźnie nie stanowią inaczej.
- Sprzedawca zobowiązuje się do informowania o obniżkach Cen zgodnie z obowiązującymi przepisami, zapewniając przejrzystość komunikacji wobec Klientów.
- Sprzedawca zakomunikuje przy każdym danym Towarze najniższą Cenę z ostatnich 30 dni, nawet jeśli w tym okresie Towar ten sprzedawany był po Cenie regularnej.
- Oznaczenie najniższej Ceny z ostatnich 30 dni będzie przedstawione w sposób przejrzysty dla Klienta, nie wzbudzający wątpliwości co do charakteru tejże Ceny.
- Jeżeli Towar jest oferowany do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni, obok informacji o obniżonej Cenie Sprzedawca poda informację o najniższej Cenie, która obowiązywała w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tego Towaru lub tej Usługi do dnia wprowadzenia obniżki (najniższa Cena od wprowadzenia towaru).
- Sprzedawca oświadcza, że jego działania nie mają na celu obejścia przepisów ustawy o informowaniu o cenach.
- Sprzedawca zapewnia, że wszelkie kampanie marketingowe precyzują rodzaj i charakter wykorzystywanej przewagi cenowej, w tym warunki i zasady obniżek.
§6 PŁATNOŚCI
- Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:
a. przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy): 23 1140 2004 0000 3902 8005 2573;
b. usługa Blik;
c. mBank S.A. z siedzibą w Warszawie, 00-850 Warszawa, przy ul. Prostej 18, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000025237, posiadająca numer NIP 5260215088 oraz REGON 001254524; krajowa instytucja płatnicza nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego, świadcząca usługę płatniczą Paynow. - Klient powinien dokonać płatności za Zamówienie w wysokości wynikającej z zawartej Umowy w terminie 7 Dni roboczych od daty złożenia Zamówienia.
- Klient może również we wskazanym powyżej w pkt. 2 terminie anulować Zamówienie bez ponoszenia konsekwencji, co nie narusza jego prawa do odstąpienia od Umowy.
- W wypadku niewywiązania się przez Klienta z płatności w terminie, o którym mowa w pkt. 2 powyżej, Sprzedawca wyznacza Klientowi dodatkowy termin na dokonanie płatności i informuje o nim Klienta na Trwałym nośniku. Informacja o dodatkowym terminie na dokonanie płatności zawiera również informację, że po bezskutecznym upływie tego terminu Sprzedawca odstąpi od Umowy.
- W wypadku bezskutecznego upływu drugiego terminu na dokonanie płatności, Sprzedawca prześle Klientowi na Trwałym nośniku oświadczenie o odstąpieniu od umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.
- Klient, dokonując zakupu Towaru produktu cyfrowego, akceptuje, że oferowany Towar jest treścią cyfrową, która nie podlega prawu odstąpienia od umowy na podstawie art. 38 pkt 13 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
- Sprzedawca zaleca dokładne zapoznanie się z warunkami zakupu przed finalizacją transakcji, aby uniknąć nieporozumień co do zasad dostępu do treści cyfrowych.
§7 CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA
- Sprzedawca dostarcza Klientowi Towar produktu cyfrowego niezwłocznie po zawarciu Umowy, chyba że coś innego zostało wyraźnie zawarte w opisie lub ofercie Treści cyfrowej.
- Towar produktu cyfrowego uważa się za dostarczony w chwili, gdy Towar została udostępniony Klientowi lub fizycznemu lub wirtualnemu urządzeniu, które Klient wybrał samodzielnie w tym celu, lub gdy Klient lub takie urządzenie, uzyskali do niej dostęp.
- Sprzedawca przesyła Klientowi wiadomość e-mail, w której zamieszcza klikalny, aktywny link do Towaru produktu cyfrowego wraz z instrukcją.
- W przypadku zakupu Biletu na Wydarzenie, Bilet jest dostarczany Klientowi drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zamówienia, niezwłocznie po zawarciu Umowy, chyba że opis Wydarzenia stanowi inaczej. Bilet może mieć formę załącznika PDF lub linku do zapisu na listę uczestników.
- W przypadku, gdy Klient poda nieprawidłowy e-mail, wpisze go błędnie albo nie zapewni warunków dostarczalności wiadomości e-mail zgodnie z Regulaminem, ponosi odpowiedzialność za brak dostarczenia zamówienia materiałów cyfrowych. Zalecane jest, aby skontaktował się ze Sprzedawcą celem wyjaśnienia sprawy i doprowadzenia do dostarczalności materiałów cyfrowych.
§8 BILETY I UCZESTNICTWO W WYDARZENIACH
- Zakup Biletu uprawnia jedną osobę fizyczną, wskazaną w formularzu zamówienia, do udziału w konkretnym Wydarzeniu organizowanym przez Sprzedawcę, w miejscu i terminie określonym w opisie Wydarzenia. Bilety są imienne i przypisane do osoby wskazanej przez Klienta podczas składania zamówienia.
- Klient może wystąpić z prośbą o zmianę osoby uczestniczącej w Wydarzeniu najpóźniej na 7 dni kalendarzowych przed jego rozpoczęciem, kontaktując się bezpośrednio ze Sprzedawcą. Zgoda na zmianę uczestnika wymaga każdorazowego potwierdzenia przez Sprzedawcę i może być uzależniona od przesłania danych nowej osoby w określonym czasie.
- Klient ma prawo do rezygnacji z udziału w Wydarzeniu i zwrotu kosztu Biletu, o ile zgłosi rezygnację najpóźniej na 14 dni kalendarzowych przed planowanym terminem Wydarzenia. W takiej sytuacji zwracana jest pełna Cena Biletu, a zwrot następuje w terminie do 14 dni od dnia przyjęcia rezygnacji.
- W przypadku rezygnacji z udziału w Wydarzeniu w terminie krótszym niż 14 dni przed jego rozpoczęciem, opłata za Bilet nie podlega zwrotowi. Klient może jednak – za zgodą Sprzedawcy – przekazać Bilet innej osobie, spełniając warunki określone w ust. 2.
- Klient może zrezygnować z udziału w Wydarzeniu w dowolnym terminie z powodów losowych (np. choroba, wypadek, sytuacje nadzwyczajne), jednak zwrot opłaty za Bilet może wówczas nastąpić wyłącznie na podstawie indywidualnej decyzji Sprzedawcy. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zaproponowania Klientowi udziału w Wydarzeniu w innym terminie, o ile taki będzie dostępny.
- W przypadku odwołania Wydarzenia przez Sprzedawcę, Klient otrzymuje zwrot pełnej Ceny Biletu lub – jeśli wyrazi taką wolę – możliwość udziału w nowym terminie lub innym wydarzeniu organizowanym przez Sprzedawcę. O wszelkich zmianach Klient zostanie poinformowany niezwłocznie, za pomocą wiadomości e-mail.
- W przypadku zmiany terminu Wydarzenia z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy (np. warunki atmosferyczne, awarie, sytuacje kryzysowe), Klient ma prawo:
a. zaakceptować nowy termin udziału w Wydarzeniu;
b. zrezygnować i uzyskać zwrot pełnej Ceny Biletu;
c. poprosić o przeniesienie Biletu na innego uczestnika. - Nieobecność Klienta na Wydarzeniu bez uprzedniego powiadomienia i rezygnacji zgodnej z ustępami powyżej nie stanowi podstawy do zwrotu kosztów ani do udziału w Wydarzeniu w innym terminie.
- Uczestnik Wydarzenia może zostać poproszony o okazanie dokumentu tożsamości w celu weryfikacji zgodności z danymi podanymi przy zakupie Biletu. Brak możliwości potwierdzenia tożsamości może skutkować odmową wstępu na Wydarzenie.
- W przypadku zakupu większej liczby Biletów w ramach jednego Zamówienia, Klient ponosi odpowiedzialność za przekazanie każdemu z uczestników wszelkich informacji dotyczących zasad udziału w Wydarzeniu, w tym postanowień niniejszego Regulaminu.
§9 POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
- Niniejsze postanowienia mają zastosowanie zarówno do Konsumenta, jak również do Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta.
- Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Klientom Towaru i świadczenia usług zgodnego z Umową. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z Umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, na podstawie rozdziału 5a ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2024 r. poz. 17962759 ze zm.). Domniemywa się, że brak zgodności Towaru z Umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia Towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką Towaru lub charakterem braku zgodności Towaru z Umową.
- Jeżeli Towar lub usługa nie są zgodne z Umową, Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację Towaru lub Wydarzenia poprzez wiadomość wysłaną na adres e-mailowy Sprzedawcy: emilia.fiedorowicz.u@gmail.com bądź na piśmie, wysyłając ją na adres: ul. Jarocka 21A/1, 10-699 Olsztyn.
- W zgłoszeniu reklamacji, w celu przyspieszenia jego rozpatrzenia, należy zamieścić informację o przyczynach reklamacji, żądanie Klienta oraz informacje pozwalające zidentyfikować Klienta i Towar, tj. np. numer Zamówienia, datę zakupu Towaru, imię, nazwisko i dane adresowe Klienta, adres poczty elektronicznej. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć dowód zakupu, którym może być np. kopia faktury lub paragonu. Sprzedawca rozpatruje reklamacje/pytania do 14 Dni roboczych od dnia ich otrzymania oraz informuje o wyniku jej rozpatrzenia. W sytuacji, gdy podane w reklamacjach/pytaniach dane lub informacje wymagają uzupełnienia, Sprzedawca zwraca się, przed ich rozpatrzeniem, do składającego reklamację o ich uzupełnienie.
- Klient może żądać np. poprawy treści, ponownego udostepnienia lub obniżenia Ceny.
- W przypadku uznania reklamacji, Sprzedawca podejmuje działania mające na celu doprowadzenie treści cyfrowych do zgodności z Umową, w szczególności poprzez:
a. ponowne udostępnienie treści cyfrowych lub umożliwienie udziału w kolejnym terminie Wydarzenia;
b. usunięcie błędów lub braków w treściach cyfrowych;
c. inne środki adekwatne do charakteru reklamacji. - Jeżeli Sprzedawca nie doprowadzi usług do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta, Klient może żądać:
a. obniżenia Ceny;
b. odstąpienia od Umowy, jeśli brak zgodności jest istotny. - Obniżenie Ceny powinno być proporcjonalne do wartości usługi zgodnych z Umową w porównaniu z wartością treści niezgodnych.
- Sprzedawca zwraca Klientowi kwoty należne wskutek obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 Dni roboczych od dnia otrzymania oświadczenia Klienta.
- Klient nie może odstąpić od Umowy, jeżeli brak zgodności treści cyfrowych lub organizacji Wydarzenia z Umową jest nieistotny.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności treści cyfrowych lub Wydarzenia z Umową wynikający z:
a. braku kompatybilności urządzeń lub oprogramowania Klienta, jeżeli Sprzedawca poinformował Klienta o wymaganiach technicznych przed zawarciem Umowy;
b. niedostosowania treści cyfrowych lub Wydarzenia do indywidualnych oczekiwań Klienta, jeżeli treści te były zgodne z opisem zamieszczonym w Sklepie internetowym. - Reklamacje dotyczące przerw technicznych w dostępie do treści cyfrowych będą rozpatrywane zgodnie z zasadami opisanymi w niniejszym Regulaminie.
- Sprzedawca zobowiązuje się do informowania Klienta o każdej istotnej zmianie w zakresie treści cyfrowych lub Wydarzenia, w tym w przypadku ich aktualizacji, modyfikacji lub uzupełnień.
§10 POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE W ZAKRESIE ŚWIADCZENIA
USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Sprzedawca, z pomocą i wsparciem administratora serwisu, podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu internetowego, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
- Klient zobowiązany jest niezwłocznie Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu internetowego.
- Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres emilia.fiedorowicz.u@gmail.com. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 Dni roboczych, rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.
- W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu internetowego.
§11 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
- Niniejsze postanowienia dotyczą wyłącznie Przedsiębiorców, a nie Konsumentów ani Przedsiębiorców na prawach Konsumenta.
- Odpowiedzialność Sprzedawcy wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej ceny z tytułu Umowy, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Klienta będącego Przedsiębiorcą wyłącznie za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia Umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści.
- W przypadku braku możliwości dostarczenia treści cyfrowych lub realizacji Wydarzenia z przyczyn leżących po stronie Klienta będącego Przedsiębiorcą (np. niewłaściwe dane kontaktowe, brak odpowiednich narzędzi technicznych), Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Umowy.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do rozwiązania Umowy z Klientem będącym Przedsiębiorcą w przypadku:
a. naruszenia Regulaminu przez Klienta, w szczególności udostępnienia treści cyfrowych lub dostępu do Wydarzosobom trzecim;
b. uzasadnionego podejrzenia, że lub treści cyfrowe są nabywane w celu dalszej odsprzedaży, kopiowania lub innego nieuprawnionego wykorzystania bez zgody Sprzedawcy. - W przypadku wykrycia naruszeń przez Klienta będącego Przedsiębiorcą, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zawieszenia dostępu do treści cyfrowych oraz podjęcia działań prawnych, w tym dochodzenia odszkodowania za poniesione straty.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności treści cyfrowych z wymaganiami technicznymi systemów Klienta będącego Przedsiębiorcą, jeżeli Sprzedawca poinformował o wymaganiach technicznych przed zawarciem Umowy.
- Wszelkie reklamacje zgłoszone przez Klienta będącego Przedsiębiorcą będą rozpatrywane na zasadach określonych w § 10 Regulaminu, przy czym Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu rozpatrzenia reklamacji do 30 dni roboczych.
- Sprzedawca ma prawo odmowy zawarcia Umowy z Klientem będącym Przedsiębiorcą, jeżeli istnieje uzasadnione podejrzenie, że Umowa będzie naruszona w sposób sprzeczny z jej celem lub Regulaminem.
§12 ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Niniejsze postanowienia mają zastosowanie zarówno do Konsumenta, jak również do Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta.
- Klient ma prawo odstąpić od Umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia – z wyjątkiem przypadków, o których mowa w ust. 4 poniżej.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy, Klient powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji, przesyłając jednoznaczne oświadczenie na adres e-mail: emilia.fiedorowicz.u@gmail.com. Klient może skorzystać z przykładowego formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Klient, zawierając Umowę o dostarczenie treści cyfrowych, wyraża zgodę na rozpoczęcie świadczenia usługi przed upływem terminu do odstąpienia od umowy oraz potwierdza, że traci prawo do odstąpienia od umowy, zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2024 r. poz. 1796 ze zm.).
- Klient przed zawarciem Umowy zobowiązany jest do wyraźnego potwierdzenia, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola wyboru (checkbox) w Sklepie internetowym, że został poinformowany o utracie prawa do odstąpienia od Umowy oraz że akceptuje ten warunek. Brak akceptacji uniemożliwia zawarcie Umowy.
- Po aktywacji Towaru produktu cyfrowego Klient nie ma prawa odstąpienia od Umowy ani żądania zwrotu płatności, niezależnie od tego, czy korzysta z udostępnionych treści cyfrowych.
- Sprzedawca zobowiązuje się do zapewnienia Klientowi dostępu do zakupionych treści cyfrowych zgodnie z warunkami Umowy.
- W przypadku niezgodności świadczenia z Umową (np. technicznych problemów z dostępem do treści lub zmian organizacyjnych w Wydarzeniu), Klient ma prawo złożyć reklamację zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
§13 ODPOWIEDZIALNOŚĆ KLIENTA W ZAKRESIE ZAMIESZCZANYCH PRZEZ NIEGO TREŚCI
- Wyłączne Sprzedawca oświadcza, że weryfikuje treści zamieszczane przez Klientów w celu spełnienia wymogów prawnych, w szczególności dotyczących weryfikacji prawdziwości opinii oraz zgodności treści z Regulaminem.
- Zamieszczając treści oraz udostępniając je w Sklepie internetowym, Klient dokonuje dobrowolnego rozpowszechniania treści. Zamieszczane treści nie wyrażają poglądów Sprzedawcy i nie powinny być utożsamiane z jego działalnością. Sprzedawca nie jest dostawcą tych treści, a jedynie podmiotem zapewniającym w tym celu odpowiednie zasoby teleinformatyczne.
- Klient oświadcza, że:
a. posiada prawa do treści, które zamieszcza w Sklepie internetowym, takich jak zdjęcia, teksty czy nagrania, i że ich publikacja nie narusza praw osób trzecich (np. Klient dodaje własnoręcznie napisany komentarz lub opinię, a nie kopiuje treści chronione prawem autorskim);
b. wyraża zgodę na to, aby jego treści były widoczne dla innych Klientów oraz Sprzedawcę (np. opinie Klienta o oferowanych produktach mogą być wyświetlane w sekcji komentarzy);
c. upoważnia Sprzedawcę do nieodpłatnego wykorzystania zamieszczonych treści w sposób zgodny z funkcjonowaniem Sklepu internetowego oraz Regulaminem, w tym do ich edytowania lub dostosowywania, jeśli jest to konieczne do prawidłowego wyświetlania (np. skrócenie dłuższego wpisu Klienta na potrzeby jego wyświetlenia w podglądzie komentarzy). - Klient nie jest uprawniony do:
a. zamieszczania danych osobowych osób trzecich oraz rozpowszechniania wizerunku osób trzecich bez wymaganego prawem zezwolenia lub zgody tych osób;
b. zamieszczania treści o charakterze reklamowym i/lub promocyjnym bez wyraźnej zgody Sprzedawcy. - Zabronione jest zamieszczanie przez Klientów treści, które mogłyby w szczególności:
a. zostać zamieszczone w złej wierze, np. z zamiarem naruszenia dóbr osobistych osób trzecich;
b. naruszać jakiekolwiek prawa osób trzecich, w tym prawa związane z ochroną praw autorskich, praw pokrewnych, praw własności przemysłowej, tajemnicą przedsiębiorstwa lub mające związek ze zobowiązaniami o zachowaniu poufności;
c. posiadać charakter obraźliwy bądź stanowić groźbę skierowaną do innych osób, zawierać słownictwo naruszające dobre obyczaje (np. poprzez użycie wulgaryzmów lub określeń powszechnie uznawanych za obraźliwe);
d. pozostawać w sprzeczności z interesem Sprzedawcy;
e. naruszać w inny sposób postanowienia Regulaminu, dobre obyczaje, przepisy obowiązującego prawa, normy społeczne lub obyczajowe. - Klient wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystywanie przez Sprzedawcę zamieszczonych przez niego treści w ramach Sklepu internetowego, w szczególności do celów promocyjnych, marketingowych lub edukacyjnych, zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do usunięcia treści, które naruszają postanowienia Regulaminu lub obowiązujące przepisy prawa, a także do zablokowania możliwości zamieszczania treści przez Klienta w przypadku powtarzających się naruszeń.
- Sprzedawca, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym Digital Services Act (DSA), ma prawo do czasowego zawieszenia lub trwałego usunięcia Konta Klienta, który narusza powyższe zasady. Przed podjęciem decyzji o usunięciu Konta, Sprzedawca poinformuje Klienta o naruszeniu, umożliwiając mu złożenie wyjaśnień, chyba że naruszenie ma charakter poważny i wymaga natychmiastowej reakcji.
- Sprzedawca zapewnia Klientom i osobom trzecim możliwość zgłaszania treści, które naruszają prawo lub postanowienia Regulaminu. Formularze zgłoszeń dotyczących nielegalnych treści zamieszczanych przez Klientów, w opiniach lub w innych częściach Sklepu internetowego, są dostępne jako załączniki do Regulaminu. Zgłoszenia można również kierować na adres e-mail Sprzedawcy: emilia.fiedorowicz.u@gmail.com.
- Po otrzymaniu zgłoszenia Sprzedawca przeprowadzi weryfikację i w przypadku stwierdzenia naruszenia podejmie odpowiednie działania, takie jak usunięcie treści, zawieszenie dostępu do konta lub inne kroki przewidziane prawem.
§14 LICENCJE
- Wszystkie nagrania wideo, treści cyfrowe, grafiki, teksty oraz inne materiały udostępniane przez Sprzedawcę są chronione przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz innymi obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony własności intelektualnej. Wyłączne prawa autorskie majątkowe do tych materiałów przysługują Sprzedawcy lub podmiotom trzecim, z którymi Sprzedawca zawarł odpowiednie umowy.
- Wszelkie prawa do Sklepu internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jej nazwy, domeny internetowej oraz do projektów graficznych, logotypów i innych elementów wizualnych umieszczonych w Sklepie internetowym (z wyłączeniem logotypów, zdjęć oraz materiałów prezentowanych w Sklepie internetowym w celu przedstawienia produktów lub usług, których prawa autorskie przysługują podmiotom trzecim), należą do Sprzedawcy.
- Nagrania udostępniane w Sklepie internetowym stanowią utwory chronione prawem autorskim i są własnością Sprzedawcy lub zostały mu udostępnione na podstawie stosownych licencji. Użytkownik ma prawo korzystać z nagrań wyłącznie na własny użytek osobisty, zgodnie z celem, w jakim zostały udostępnione, oraz na zasadach określonych w Regulaminie. Jakiekolwiek kopiowanie, rozpowszechnianie, publiczne odtwarzanie lub inne formy wykorzystania nagrań bez wyraźnej, uprzedniej zgody Sprzedawcy są zabronione.
- Klient, korzystając z nagrań i innych treści udostępnianych, uzyskuje ograniczoną, niewyłączną, niezbywalną i nieprzenoszalną licencję na korzystanie z tych materiałów wyłącznie w celach osobistych, zgodnie z postanowieniami Regulaminu. Licencja obejmuje jedynie odtwarzanie treści na urządzeniach należących do Klienta, które są połączone z Internetem, oraz korzystanie z tych materiałów wyłącznie w ramach platformy udostępnionej przez Sprzedawcę.
- Licencja nie obejmuje prawa do kopiowania, zapisywania, przechowywania, modyfikowania, rozpowszechniania, publicznego odtwarzania ani udostępniania treści osobom trzecim. Jakiekolwiek wykorzystanie treści poza zakresem określonym w Regulaminie, w tym w celach komercyjnych, jest zabronione bez uprzedniej, wyraźnej zgody Sprzedawcy udzielonej na piśmie.
- Wszelkie treści udostępniane są oznaczone cyfrowo, co pozwala na identyfikację źródła oraz wykrycie ewentualnych naruszeń warunków licencji. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do monitorowania wykorzystania treści w celu zapewnienia przestrzegania postanowień Regulaminu.
- W przypadku stwierdzenia naruszenia warunków licencji przez Klienta, Sprzedawca ma prawo do podjęcia następujących działań:
a. zablokowania dostępu Klienta do Towaru lub wstępu na Wydarzenie;
b. rozwiązania Umowy bez prawa do zwrotu środków;
c. dochodzenia odszkodowania za straty wynikające z naruszenia praw autorskich i licencji;
d. podjęcia działań prawnych w celu ochrony swoich praw. - Klient ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie naruszenia praw autorskich lub licencji, które wynikną z nieuprawnionego korzystania z treści. W przypadku stwierdzenia naruszenia, Klient zobowiązuje się do niezwłocznego usunięcia wszelkich kopii treści, które zostały uzyskane lub przechowywane w sposób niezgodny z Regulaminem.
- Wszelkie pytania, wątpliwości lub zgłoszenia dotyczące praw autorskich, licencji lub wykorzystywania treści cyfrowych należy kierować na adres e-mail Sprzedawcy.
§15 ZGŁASZANIE ZAGROŻENIA LUB NARUSZENIA PRAW
- W przypadku, gdy Klient lub inna osoba bądź podmiot uzna, że treści publikowane w Sklepie internetowym naruszają ich prawa, dobra osobiste, dobre obyczaje, uczucia, moralność, przekonania, zasady uczciwej konkurencji, know-how, tajemnicę chronioną prawem lub wynikającą z zobowiązania, może powiadomić Sprzedawcę o potencjalnym naruszeniu.
- Zgłoszenie potencjalnego naruszenia powinno zawierać:
a. dokładne dane zgłaszającego (imię, nazwisko/nazwę, dane kontaktowe);
b. szczegółowy opis treści, która zdaniem zgłaszającego stanowi naruszenie, wraz z lokalizacją tej treści w Sklepie internetowym (np. link lub zrzut ekranu);
c. wskazanie praw, które zdaniem zgłaszającego zostały naruszone, oraz uzasadnienie zgłoszenia;
d. doświadczenie zgłaszającego, że podane informacje są zgodne z prawdą. - Sprzedawca, po otrzymaniu zgłoszenia, podejmuje niezwłocznie działania mające na celu weryfikację zasadności zgłoszenia. W przypadku uzasadnionego podejrzenia naruszenia, Sprzedawca ma prawo do:
a. tymczasowego usunięcia treści będących przedmiotem zgłoszenia;
b. zablokowania dostępu do wskazanych treści do czasu wyjaśnienia sprawy;
c. skontaktowania się z osobą, która zamieściła treści, w celu uzyskania wyjaśnień. - W sytuacji potwierdzenia naruszenia, Sprzedawca podejmuje działania mające na celu:
a. usunięcie treści ze Sklepu internetowego;
b. uniemożliwienie ponownego zamieszczenia naruszających treści;
c. poinformowanie zgłaszającego o podjętych działaniach. - Jeżeli zgłoszenie okaże się niezasadne, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do przywrócenia treści do Sklepu internetowego i poinformowania zgłaszającego o wynikach weryfikacji.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Klientów lub osoby trzecie w Sklepie internetowym, chyba że zostanie poinformowany o ich bezprawnym charakterze i nie podejmie niezwłocznych działań mających na celu ich usunięcie lub zablokowanie dostępu do tych treści.
- Zgłoszenia dotyczące potencjalnych naruszeń należy kierować na adres e-mail Sprzedawcy lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy podany w Regulaminie.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do podjęcia dodatkowych działań prawnych przeciwko osobom, które zamieszczają treści naruszające przepisy prawa, dobra osobiste, prawa autorskie lub inne prawa osób trzecich.
- W przypadku wielokrotnych zgłoszeń dotyczących naruszeń przez tego samego Klienta, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub rozwiązania Umowy z Klientem.
- Sprzedawca dokłada należytej staranności, aby reagować na każde zgłoszenie w rozsądnym czasie i w sposób proporcjonalny do charakteru naruszenia.
§16 PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem danych osobowych jest Emilia Fiedorowicz prowadząca działalność gospodarczą pod firmą zakręcovnia Emilia Fiedorowicz, z siedzibą przy ul. Jarockiej 21A/1, 10-699 Olsztyn, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP: 7393936971, REGON: 385446878.
- Dane osobowe Klientów są przetwarzane przez Sprzedawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO).
- Szczegółowe informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w tym celów, podstaw prawnych, zakresu, odbiorców danych oraz praw przysługujących Klientom, znajdują się w Polityce prywatności dostępnej w Sklepie internetowym.
- Korzystanie ze Sklepu internetowego, w tym zawarcie Umowy, wymaga akceptacji przez Klienta postanowień Polityki prywatności.
- Klient, podając swoje dane osobowe podczas rejestracji lub w trakcie korzystania z usług, oświadcza, że są one prawdziwe i aktualne.
- Sprzedawca zobowiązuje się do zapewnienia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych w celu ochrony danych osobowych Klientów przed nieuprawnionym dostępem, utratą, zniszczeniem lub nieuprawnionym ujawnieniem.
- Wszelkie pytania, wątpliwości lub żądania dotyczące przetwarzania danych osobowych należy kierować na adres e-mail Sprzedawcy.
- Sprzedawca stosuje pliki cookies, które są zapisywane na urządzeniu Klienta w celu zapewnienia poprawnego działania Sklepu internetowego. Klient może wyłączyć obsługę plików cookies w ustawieniach swojej przeglądarki, jednak może to wpłynąć na funkcjonalność Sklepu internetowego. Szczegółowe informacje dotyczące stosowania plików cookies znajdują się w Polityce prywatności pod adresem: http://czulasobota.pl/index.php/polityka-prywatnosci/.
§17 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy, lecz w przypadku Umów zawieranych z Klientami będącymi Przedsiębiorcami, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta będącego Przedsiębiorcą.
- Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na Trwałym nośniku lub pobranie w każdej chwili ze Sklepu internetowego.
- W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży Strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie, a jeżeli to nie przyniesie rozstrzygnięcia sporu, właściwy w sprawie będzie Sąd powszechny z siedzibą w Olsztynie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
- Sprzedawca informuje Klienta będącego Konsumentem o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu.
- Wszystkie zamówienia przyjęte przez Sprzedawcę do realizacji przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez Klienta. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 7 dni od dnia opublikowania w Sklepie internetowym. Sprzedawca poinformuje Klienta na 7 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu o zmianie Regulaminu za pomocą wiadomości przesłanej drogą elektroniczną zawierającej odnośnik do tekstu zmienionego Regulaminu. W razie, gdy Klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu, obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę, co skutkuje rozwiązaniem umowy zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
- Umowy ze Sprzedawcą zawierane są w języku polskim.
- Regulamin wchodzi w życie: 16.06.2025 r.
Załączniki:
- Załącznik nr 1 – Wzór reklamacyjny
- Załącznik nr 2 – Wzór odstąpienia od umowy
- Załącznik nr 3 – Wzór zgłoszenia dot. nielegalnych treści użytkownika
Załącznik nr 1 – Wzór reklamacyjny
FORMULARZ REKLAMACYJNY
Dane Klienta:
Imię i nazwisko: ____________________________
Adres e-mail: ____________________________
Numer telefonu (opcjonalnie): ____________________________
Adres korespondencyjny: ____________________________
Dane dotyczące zakupu:
Numer zamówienia: ____________________________
Data zakupu: ____________________________
Rodzaj produktu: ____________________________
- Opis problemu:
(Opisz szczegółowo problem, np. brak dostępu do materiałów, problemy techniczne, niezgodność treści z opisem. Dodaj wszelkie istotne szczegóły.)
- Żądanie Klienta:
(Opcjonalnie wskaż, jakie rozwiązanie preferujesz, np. przywrócenie dostępu, inne działania.)
- Załączniki (jeśli dotyczy):
- Dowód zakupu (np. faktura, potwierdzenie płatności)
- Inne dokumenty lub zrzuty ekranu związane z reklamacją
Data i podpis:
Data zgłoszenia reklamacji: ____________________________
Podpis Klienta (w przypadku zgłoszenia pisemnego): ____________________________
Instrukcja zgłoszenia reklamacji:
Wypełniony formularz reklamacyjny należy przesłać:
Drogą elektroniczną na adres: emilia.fiedorowicz.u@gmail.com;
Lub listownie na adres: ul. Jarocka 21A/1, 10-699 Olsztyn.
Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie określonym w Regulaminie i poinformuje Klienta o wyniku drogą elektroniczną lub pisemnie, zgodnie z preferencją Klienta.
Załącznik nr 2 – Wzór odstąpienia od umowy
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Dane Klienta:
Imię i nazwisko: ____________________________
Adres e-mail: ____________________________
Numer telefonu (opcjonalnie): ____________________________
Adres korespondencyjny: ____________________________
Dane dotyczące zakupu:
Numer zamówienia: ____________________________
Data zakupu: ____________________________
Rodzaj produktu: ____________________________
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy:
Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy zawartej dnia: ____________________________.
_______________________________________
Podpis Klienta (w przypadku zgłoszenia pisemnego):
(data i podpis)
- Załączniki (jeśli wymagane):
Dowód zakupu (np. faktura, potwierdzenie płatności)
Instrukcja zgłoszenia odstąpienia od umowy:
Wypełniony formularz odstąpienia należy przesłać:
Drogą elektroniczną na adres: emilia.fiedorowicz.u@gmail.com;
Lub listownie na adres: ul. Jarocka 21A/1, 10-699 Olsztyn.
UWAGA:
Formularz odstąpienia od umowy dotyczy wyłącznie produktów objętych prawem do odstąpienia. W przypadku treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, Klient traci prawo do odstąpienia od umowy po rozpoczęciu świadczenia usługi zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy o prawach konsumenta.
Załącznik nr 3 – Wzór zgłoszenia dot. nielegalnych treści użytkownika
FORMULARZ ZGŁOSZENIA NIELEGALNYCH TREŚCI
Dane osoby zgłaszającej
(Imię i nazwisko oraz dane kontaktowe są opcjonalne. W przypadku anonimowego zgłoszenia brak możliwości kontaktu zwrotnego.)
Imię i nazwisko: ____________________________
Adres e-mail: ____________________________
Numer telefonu (opcjonalnie): ____________________________
Adres korespondencyjny (opcjonalnie): ____________________________
- Opis zgłaszanych treści
Lokalizacja treści w Sklepie internetowym:_____________________
(Podaj dokładne miejsce, gdzie znajdują się zgłaszane treści, np. link do strony, nazwa użytkownika, data publikacji, nazwa sekcji w Sklepie internetowym).
- Rodzaj treści:____________________________
(Określ, czy są to komentarze, opinie, zdjęcia, filmy, posty, lub innego rodzaju materiały).
- Opis zgłaszanych treści:_________________________
(Sprecyzuj, jakie treści wzbudzają Twoje zastrzeżenia. Opisz szczegółowo charakter zgłaszanych treści, w tym ich zawartość oraz elementy budzące sprzeciw).
- Powód zgłoszenia:_____________________
(Wskaż, na czym polega naruszenie – np. naruszenie praw autorskich, zniesławienie, obraźliwy charakter, niezgodność z Regulaminem, niezgodność z przepisami prawa).
- Jakie przepisy prawa lub postanowienia Regulaminu mogły zostać naruszone:_____________
(Jeśli znasz konkretne przepisy lub regulacje, wskaż je tutaj).
- Dodatkowe informacje:_____________
(Podaj dodatkowe szczegóły, które mogą pomóc w rozpatrzeniu zgłoszenia, np. kontekst publikacji, czy treści były wielokrotnie publikowane, itp.)
Załączniki
- Zrzuty ekranu zgłaszanych treści:
(Dołącz zrzuty ekranu lub inne dowody przedstawiające zgłaszane treści).
- Inne materiały dowodowe:___________________
(Wskaż dodatkowe dowody, które mogą pomóc w rozpatrzeniu zgłoszenia).
Oświadczenie osoby zgłaszającej
Oświadczam, że zgłaszane treści są, w mojej opinii, niezgodne z prawem lub postanowieniami Regulaminu Sklepu internetowego. Potwierdzam, że podane informacje są zgodne z moją najlepszą wiedzą i że zgłoszenie ma na celu wyłącznie usunięcie treści naruszających prawo lub regulacje.
Data zgłoszenia: ____________________________
Podpis osoby zgłaszającej (jeśli zgłoszenie jest pisemne): ____________________________
- Instrukcja zgłoszenia
Sposoby zgłoszenia:
Wypełniony formularz można przesłać drogą elektroniczną na adres: emilia.fiedorowicz.u@gmail.com lub listownie na adres: ul. Jarocka 21A/1, 10-699 Olsztyn.
- Dalsze kroki:
Po otrzymaniu zgłoszenia Sprzedawca dokona jego weryfikacji w terminie określonym w Regulaminie. W przypadku potwierdzenia naruszenia Sprzedawca podejmie odpowiednie działania, takie jak:
- usunięcie zgłaszanych treści;
- zawieszenie lub usunięcie konta użytkownika;
- powiadomienie odpowiednich organów, jeśli zgłoszenie dotyczy potencjalnych przestępstw.
- Informacja zwrotna:
Jeśli zgłoszenie zawiera dane kontaktowe, Sprzedawca poinformuje zgłaszającego o wyniku weryfikacji oraz o podjętych działaniach.